Belediyeden yapılan açıklamada, çalışmalar süresince plajın cankurtaran personeli eşliğinde güvenli bir şekilde hizmet vermeye devam edeceği belirtildi. Ancak yenileme çalışmalarının sürdüğü mesire alanları ile otoparkın geçici süreyle kullanıma kapatıldığı ifade edildi.
Açıklamada, plajı ziyaret edecek vatandaşların otoparkın kapalı olduğunu dikkate almaları istenirken, çevrenin korunması amacıyla yeşil alanlara araç girişinin yapılmaması konusunda hassasiyet gösterilmesi çağrısında bulunuldu.
Tuşba Belediyesi, yürütülen bakım, onarım ve yenileme çalışmalarının 4 Temmuz tarihinde tamamlanacağını, ardından Mavi Bayraklı Halk Plajı’nın tüm alanlarıyla birlikte yeniden vatandaşların hizmetine sunulacağını bildirdi.




