Türkiye’de 2 yıl kaldıktan sonra ülkesine dönen Muhammed İbrahim, ülkesi ve ailesinin yanına gittiği için Türkiye’ye teşekkür ettiğini belirtti.

“Türk halkına çok teşekkür ederim”

3 yıldır Türkiye’de olup Halep’e giden Hüseyin Muhammed, “Suriye’de anne, baba, kardeş ve arkadaşlar var. Halep’e gidiyorum. 3 yıldır Türkiye’deyim. Ailemi özledim. Türk halkına çok teşekkür ederim. Türkiye çok güzel. Suriye’de iş yok. Halep’te ev var ama sağlam değil” dedi.

Ustalar Çırak Bekliyor: Geleneksel Meslek Yok Olma Riskiyle Karşı Karşıya
Ustalar Çırak Bekliyor: Geleneksel Meslek Yok Olma Riskiyle Karşı Karşıya
İçeriği Görüntüle

“Türkiye ile Suriye kardeş olacak”

Şam şehrine ailesinin yanına giden Muhammed İbrahim, “Türkiye’de 2 yıl kaldım. Şam’a anne, baba ve kardeşlerimin yanına gideceğim. Sarmada şehrinde evim var. Türkiye’deyken tarlada ve fabrikalarda çalıştım. Suriye’de inşallah iş var. Türkiye’ye teşekkür ederim. Türkiye çok güzel. Türkiye ile Suriye kardeş olacak” ifadelerini kullandı.

Kaynak: İHA