Kayseri'de polis memuru, emniyet binasında tartıştığı teknikeri beylik tabancasıyla öldürdü.

Hakkâri’de Satranç Tutkunları Aynı Turnuvada Buluştu
Hakkâri’de Satranç Tutkunları Aynı Turnuvada Buluştu
İçeriği Görüntüle

Alınan bilgiye göre, tekniker S.S, Kocasinan ilçesindeki İl Emniyet Müdürlüğü binasında, polis Ş.K. ile henüz belirlenemeyen nedenle tartışmaya başladı.

Tartışmanın ardından Ş.K, tabancasıyla teknikere ateş açtı.

Olay yerinde hayatını kaybeden teknikerin cenazesi, Kayseri Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Gözaltına alınan Ş.K'nin emniyetteki işlemleri sürüyor.

Kaynak : İHA

Muhabir: Editor Editor