Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hindistan'ın başkenti Yeni Delhi'de düzenlenen zirvenin ikinci gününde G20 ülkelerinin liderleriyle birlikte Rajghat Anıt Mezarı'na ziyarette bulundu. Anıtın girişinde Hindistan Başbakanı Narendra Modi tarafından karşılanan Erdoğan, anıta çelenk bıraktı.

Filipinler’de Şiddetli Deprem: Tsunami Uyarısı Yapıldı
Filipinler’de Şiddetli Deprem: Tsunami Uyarısı Yapıldı
İçeriği Görüntüle
G-20 zirvesi kapsamında liderler, Mahatma Gandhi'nin anıt mezarına çelenk bıraktı

İLAHİ DİNLETİSİ YAPILDI

Gandhi'nin en sevdiği ilahilerin dinletildiği ziyaretin ardından Erdoğan ve diğer liderler, zirvenin gerçekleştiği Bharat Mandapam Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi'ne geçti. Cumhurbaşkanı Erdoğan, zirvenin "Tek Gelecek" başlıklı üçüncü oturumuna katılacak.

G-20 zirvesi kapsamında liderler, Mahatma Gandhi'nin anıt mezarına çelenk bıraktı G-20 zirvesi kapsamında liderler, Mahatma Gandhi'nin anıt mezarına çelenk bıraktı G-20 zirvesi kapsamında liderler, Mahatma Gandhi'nin anıt mezarına çelenk bıraktı

Muhabir: FERHAT ASKAN