Kent sakinlerinin sıkça tercih ettiği dinlenme ve sosyal yaşam alanlarından biri olan Atatürk Kültür Parkı’nda hafta sonunun ardından harekete geçen belediye ekipleri, yeşil alanlar, yürüyüş yolları ve piknik bölgelerinde detaylı temizlik yaptı. Çevreye gelişigüzel bırakılan çöpler tek tek toplanırken, parkın daha temiz ve düzenli bir görünüme kavuşması sağlandı.
Öte yandan yaz mevsimiyle birlikte artan yangın tehlikesine dikkat çeken yetkililer, mangal ve semaver kullanımının yalnızca belirlenen alanlarda yapılması gerektiğini hatırlattı. Çim ve yeşil alanlarda ateş yakılmaması konusunda uyarılarda bulunan yetkililer, olası yangınların önüne geçilmesi için kurallara uyulmasının önem taşıdığını vurguladı.